۶ آبان ۱۴۰۳، ۱۶:۵۰

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گلستان خبرداد؛

اجرای طرح پیشگیری از اعتیاد محله‌ محور در ۶۳ محله گلستان

اجرای طرح پیشگیری از اعتیاد محله‌ محور در ۶۳ محله گلستان

گرگان-دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گلستان از اجرای طرح ائتلافی پیشگیری از اعتیاد محله‌ محور در ۶۳ محله گلستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی طالبی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران از اجرای طرحی با عنوان الگوی ائتلافی پیشگیری از اعتیاد محله محور خبر داد و اظهار کرد: این طرح در ۶۳ محله اجرایی خواهد شد که در فاز نخست در ۲۸ محله از شهرستان‌های استان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این طرح ۳۱ مؤلفه عملیاتی و ۸۹۴ برنامه اجرایی توسط دستگاه‌ها به صورت قرارگاهی در حال انجام است، افزود: برای اجرای این طرح فرماندار هر شهرستان به عنوان فرمانده قرارگاه، سپاه به عنوان ناظر و بهزیستی به عنوان دبیر قرارگاه فعالیت خواهند داشت.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گلستان با اشاره به اینکه این طرح جز برنامه اصلی دستگاه‌های اجرایی است و به صورت مستمر دنبال می‌شود، گفت: برای نهادینه سازی این طرح همه دستگاه‌ها باید ورود کنند و در کنار هم باشند.

وی با اشاره به اینکه مراکز استان‌ها خصوصاً شهرهای بالای ۵۰۰ هزار نفر باید ۱۰ درصد از اعتبارات حوزه فرهنگی و اجتماعی ورزشی را با نظر شورای هماهنگی در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، درمان، کاهش آسیب و باز توانی هزینه کند، افزود: صرف ۱۰ درصد از اعتبارات در حوزه فرهنگی و اجتماعی جز تکالیف شهرداری‌ها است.

کد خبر 6270415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha